septembrie 26, 2008

Ultimul exclus

Sincer nu stiu cum sa ii zic, ca a fost o noua etapa, ca a fost un moft sau ce mama masii a fost, stiu doar atat.Am avut satisfactie si morala si materiala, am vazut locuri, am cunoscut oameni, am avut emotii, mi-am format un stil de viata si poate m-a format ca persoana.Muzica m-a invatat multe.Cel mai bine m-a invatat sa aleg.Cand am urcat pe scena prima data a fost aiurea tare, nu mai tin minte unde, dar stiu ca a fost aiurea.200 – 300 de oameni in fata ca gurile cascate asteptau sa auda ce canta ala din fata lor.Da … chiar a fost ok dupa.Hmmm… uitasem si versuri si tot, emotii frate, curgea apa pe mine de ziceai ca port in spate 400 de kile.Fain am dat si autografe.Noroc ca exista televiziune si reviste de profil musical si eram fan Backstreet Boys si am invatat sad au si eu un autograph(tag-pp.)Tin minte ca am pierdut multe nopti, multe ore cu D.J Miray sa facem instrumentale bune sa nu sune a cutarescu, sa fie new, si sa se potriveasca cu versurile pe care le aveam.Multe si grele.Dar a fost frumos tare.Apoi concerte in tara.Dupa care colaborarea cu Mittel Ilisanu (cameraman undeva la o televiziune prin Italia sau Germania) si Cornel Tataru (Boss-ul de la Elegance) la “Alege o viata fara droguri” . Urmeaza marea colaborare cu C.C.S Iasi.Mr. Adrian Caliman, director al C.C.S. Iasi, mi-a intins o mana de ajutor, ajutandu-ma sa organizez diferite evenimente pentru tineri si pentru “vedetele scenei iesene de hip hop”.Nah…de ce sa nu facem noi clubul de rap “100% RAPLIVE” unde sa le punem la dispozitie o sala de repetitie si sonorizare pentru live.Am facut o mare greseala.Am incercat sa fac ceva sa schimb ceva sa unesc cateva trupe sa fim un nucleu dar nu.Fiecare era pe treaba lui.Uite asa am pierdut un an de zile.Nu am mai facut nimic.De 2 ani de zile aceleasi piese.Ei…. dar din toata treaba asta nu a ramas decat o sala goala si un logo facut impreuna cu Epuras si cateva afise puse acolo intr-un dosar intr-o arhiva.Tot e bun.Incet incet am mai invatat cate ceva.Si asa simt ca e timpul sa trec la un alt nivel.Ma mut la etajul 10 la Mr. Cotiuga Bogdan zis si Pro Test.Facem noi 7 instrumentale punem versuri si au iesit 7 piese toate diferite.Buna treaba.Concerte, bani si o relatie distrusa.Cacat e 9 si 15 minute si stau la munca la un congres al medicilor si ii aud pe astia cum dezbat probleme medicale.Inapti.Pierdere de timp.Dar sunt doftori nu?Buuuuuuuuuun.De cateva saptamani ma gandeam…bai nu mai am chef sa stau pe scena, nu mai am timp sa fac o piesa, nu mai am timp de mine.bai gata stop.Nu cere sufletul nu mai facem.Si asa poti sa faci hitul hitului daca nu te baga “unu de sus” in seama, iar daca te baga faci “munca in folosul comunitatii”.Iaca KK. Cu toate ca ma tin o groaza de concerte, evenimente, oameni, “prieteni”, fani…nu mai simt ca e locul meu pe scena.Devine un stres. Trebuie repetitii, canto, dictie.Cand naiba sa lucrez la mine cand eu nu am timp sa imi vad macar parintii.Am trecut asa prin ganduri si am incercat sa rezum cat de cat o parte din cariera mea pe scena si nu numai.Nu regret nimic.Fata de altii….!Viata te schimba.Prioritatile devin altele.Nevoia de bani pentru indeplinirea noilor planuri, cariera pe care vrei sa ti-o creezi in paralel cu hobby-urile pe care le practice cat si factorii diversi din viata personala care te influenteaza.In fine….cu tot respectul fata de cei care ma asculta, fata de cei care au crezut in mine si pentru cei care nu au avut sansa sa ma asculte pregatesc acum un ultim concert (Ultimul exclus) .Acum pregatesc alaturi de Bogdan ultima piesa pe care am zis ca o termin in septembrie.Partea de instrumental este déjà gata, ne mai ramane de facut vocile.Pot spune doar ca e a dracu’ de diferit fata de ce am facut pana acum si chiar suna bine.O sa vad si reactiile voastre cand va fi gata.Pana atunci sa ascultati muzica buna si va astept la concert atunci cand va avea loc.Sa mor… chiar va multumesc pentru sprijin injuraturi si incurajari, etc. .

3 comentarii:

Anonim spunea...

marfa articolul :) asteptam cu nerabdare sa vedem ce iese ;)

Anonim spunea...

ca orice final poate fi frumos sau mai putin frumos ... important e ca un final poate fi un nou inceput, depinde de fiecare cum isi vede noul inceput ... pt mine X-Klus a fost si ramane gentleman-ul in alb si ar trebui tinut cont de semnificatia acestordoua cuvinte ce-l caracterizeaza ... gentleman si alb... este si ramane un bun prieten care in egala masura stie sa iti schiteze critici care neintelese te pot impinge sa crezi ca nu-ti vrea binele ... putin dificil de inteles ramane un om care atunci cand vrea ofera si sprijina atat persoane care considera ca merita cat si actiuni in care crede. Consider si cred ca X-klus va reveni ... nu ca un X-Klus ci ca un artist dorit de de publicul care asteapta cu nerabdare o noua piesa. NU UITATI "Credeai ca am plecat, dar am revenit". Mai ganditi-va. Noroc tuturor !

Anonim spunea...

super tare...multa bafta in continuare, Luciane!!!..Credem in tine!...Stim ca poti! Abia astept sa te vad in ultiml tau concert!...SUCCES!!! Meriti tot ce e mai bun;)