septembrie 05, 2008

Obsesie

1, 2, 3, .....18, 19, .....25.Traim intr-o lume plina de pupincuristi, depravati mintali, perversi.E "grele".Ne indragostim si mintim.Pierdem si uram.Si ne indragostim din nou.Uneori facem alegeri bune, dar deseori alegeri gresite.Stim sa-i judecam pe cei care ne iubesc si sa ii apreciem pe cei care ne hulesc.Eu am gresit odata.M-am indragostit, am mintit(ascuns) fara sa gandesc ca intr-o zi voi regreta.Mi-am dat seama tarziu si durea ingrozitor, dar nu am avut de ales.M-am comformat situatiei.Insa aveam nevoie de intelegere si nu am gasit.Asta e.Nu pot sa cer mai mult si nici macar atat cat ofer atunci cand gresesc.A trecut... . 26 se aseaza in fata ca o rutina.Fac calcule, trag linii si vad rezultate.Nu e rau.S-au adunat.Este.Sunt multumit.Dar cine sunt eu fara tine, cine sunt eu fara cineva care sa ma identifice?Cine as fi eu daca n-ai fi tu?Cine suntem noi fara cineva.Da!Ce mai conteaza.Vrem cariera, vrem un viitor sigur si lasam familia pe ultimul loc.Da!Am facut blog.Ma bag si eu in seama ca musca in lapte.Am ramas insa uimit ca sunt persoane care au postat comenturi.Unii mai rautaciosi altii care m-au facut sa ma simt super ok.Neasteptat.Dom'le exist sunt."Ce p#l@ mea, sunt o doamna!" dupa cum zicea cineva.Ce lume.Barbatii devin muieri iar femeile devin ilustrii contemporani ai vietii cotidiene.Vreau o femeie presedinte.Sa mor.E telul meu in viata.O femeie presedinte.Macar o sa fie cine sa ne f#t@ si nu o sa fie barbat.Obsesie....ce rahat.Da e bine.Vorbim dom'le, vorbim, nu facem nimic, tare, suntem Romani nu?Sa vina octombrie!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Salut!eu sunt Dana!te-am vazut in pub 25.esti super tare.Mi-a placut de tine.Esti un tip care arata bine.Eram cu multe amice la o masa si niste prieteni ai tai mai dansau cu noi.Tu de ce nu dansai cu fete?ne-ai facut sa plangem acolo:))!oricum succes si poate ne vedem in pub altadata!Esti un dulce!

Anonim spunea...

EA: dansezi?EL: nu!eu dansez singur!EA: si sex tot singur faci?EL: da!:):)):)) iti mai aduci aminte.Esti cool bravo tie ...Pacat ca nu gandesc toti ca tine.Am sa vin sa te vad la concerte.Te sarut dulce ca meriti!

mines spunea...

apropo de sex ... ti-am mai zis sexul se face in ... 2, 3, 4 .... sau de unu' singur :D , dar chiar sa dansezi singur!!!! =))

Anonim spunea...

" Ce p#la mea vrei? Sunt o Doamna, DA???" ;)