august 08, 2008

Pentru inceput...

Poi daca tot e blog si toata lumea vrea sa isi exprime liber o opinie, incepem asa:
-Subiectul 1:
in toamna va incepe isteria "Vreau la geam" ,un super show in care se vor desfasura destule evenimente,mini concerte cu invitati surpriza, concursuri, muzica buna (hits) ani '60 pana in 2008, program pregatit de DJ Ralmm si X-KluS, jocuri(nou), probabil Karaoke, animatoare, multa lume buna, etc.Deocamdata se lucreaza la imagine, proiect, etc. .debutul o sa fie undeva la sfarsitul lui septembrie-inceputul lui octombrie.Inca nu stim exact clubul in care se va desfasura petrecerea, dar se lucreaza si la asta.Deja avem parteneri media care asteapta sa inceapa promovarea show-ului.Vreau ca prin acest eveniment sa schimbam cateva mentalitati in ceea ce inseamna distractia sau modul de a petrece timpul liber.Multi zic ca o sa fie "bum".Cred ca si asa o sa fie.Cautam si sponsori.Vrem sa fie un eveniment lunar, mai ales in ce tine de concertele care vor avea loc.Vor fi artisti de toate genurile, folk, hip hop, dance, rock, etc. .Se pare ca primul invitat va fi din lumea hip hop-ului.Cel mai in voga artist cu greutate de la noi.
As avea nevoie de opinia ta in legatura cu cele scrise mai sus, poate si idei...orice comment e bine venit..fiind la inceput...
-Subiectul 2:
subiectul 2 e legat de invitatii pe care vrem sa ii aducem...pe cine ati prefera voi?astept propuneri!
-Subiectul 3:
pe acest blog puteti deschide orice fel de discutie, cel putin in limita bunului simt, deci orice.

Cam atat deocamdata...sper sa ne simtim bine, si daca aveti timp intrati pe linkurile pe care incerc sa imi promovez muzica...auditie placuta.

14 comentarii:

Anonim spunea...

in primul rand ,de ce la geam? si nu alt ceva? suna interesant propunerea ta ... as prefera sa aduci un invitat special de genu Mihai Margineanu.Abia astept sa vad ce o sa fie...eu am sa fiu acolo astept data si ora exacta si locatia...

Anonim spunea...

salutare...bai greule imi pare bine ca te pui din nou pe treaba, se simte ca in Iasi nimic nu mai merge, mai ales vara.imi place cum arata blogu:).Asteptam sa canti la Festudis anul asta:(, au fost multi care au vrut sa te vada.nu inteleg de ce ai fost trecut ca apari si ai lipsit...in fine.in legatura cu piesele tale imi place aia nu ma crezi...piesa place si la colegele mele de servici:D.Sunt curios ce o sa fie in toamna.Imi place idea pe care o oferi.Te asteptam pe scena!

Anonim spunea...

Imi place ce vad si ce ascult...felicitari si succes...piesa "Pentru tine" m-a facut sa te ascult...am fost si la un concert al tau cand ai fost in Targu Frumos.Te asteptam sa mai vii.

Anonim spunea...

deci primul meu concert a fost impreuna cu x-klus,noi doi formand trupa "interzis",deci omu asta a avut un rol imp. in cariera care mi-o constriesc eu...de cand il stiu el a avut numai intentii bune,chiar prea bune,si din aceasta cauza m-am mai si certat cu el...din cauza ca a dat la prea multi incompetenti ocazia sa se afiseze pe scena langa trupe cunoscute din cauza caruia lumea pleca pt ca ii plictisea (cand nu ai 1 RON in buzunar,nu ai cum sa canti despre gloante,whisky,droguri,femei,etc)
In rest totul e ok,omu face treaba buna...il felicit,ideile le are,sper sa le puna in practica...multa sanatate ii doresc ca e cea mai imp. PS: cu subaintele in intelect,ai inteles/am o iarba am o sticla un microfon te detest :D:D:D...stii tu...si acum le mai tin minte :D

Anonim spunea...

vreau sa fac sex?:))abia astept piesa.Te-am vazut la Ploiesti odata la nu stiu ce festival,atunci erau altfel piesele tale,dar acum se pare ca e din ce in ce mai bine.In Ploiesti cand mai vii?Imi pare rau ca nu o sa fiu in Iasi la petrecerea pe care o organizezi.Dar cine stie!Succes!!!

oanarauca_xena spunea...

heloo...super tare blog-ul, super tare sunt piesele, super de gashk si X-KluS ! abia astept supermegahiper petrecerea din toamna, e ceva nou si cu siguranta va placea publicului iesean insetat de distractie.
Despre noua piesa "vreau sa fac sex"...ce sa zic? cu siguranta SUNA INCITANT ;)

Anonim spunea...

Baftalo mexicane :D ... tot ce vrei sa ti se intample si in muzica si in viata ca la urma urmei muzica nu iti da de mancare asa ca ai grija ;)) ... si la cum te shtiu eu pe tine mananci cate un pui la ceau :))... Bafta de la ZeNo si nu uita Money ar Life but Music is soul !

Anonim spunea...

x-klus numarul 1 in iasi... dintre toate trupele din iasi el stie sa lucreze cu publicul.Bune si piesele.Vine Grasu XXL la Iasi?Mi-a placut ce ai facut la Podu'.bravo...Te bagi la baluri anul asta?Cat costa ?

Anonim spunea...

Buna treaba X-Klus-ule...toata treaba suna bine. Cel mai mult astept combinatia asta de stiluri muzicale, cred ca o sa iasa ceva bun, in special in culturalizarea celor care se limiteaza doar la anumite genuri muzicale. In legatura cu invitatii...cred ca pe langa artisti deja consacrati ar trebui aduse si anumiti artisti locali talentati, dar si tineri, de asemenea talentati, care ar putea gasi aici o rampa de lansare. Multa bafta si sa inceapa nebuniaaa!!! :))

Anonim spunea...

ai pe cineva?:D

Anonim spunea...

Salutare...MArgineanu la iasi ar fi tare de tot...

Anonim spunea...

Uite am intrat si eu aici , si am vazut multa lume care e incantata si ti-a postat,speram sa vina si la treaba pe care tu o vei face incepand din toamna,iti urez succes in continuare cu muzica,oricand sti ca sunt langa tine,te ajut la orice mai ales la mancat:),sa sti k prieteni adevarati nu se uita,si ce sa mai zic : fetele te vor,asteptam albumu si vrem la geam ?

Anonim spunea...

Daca in fiecare din noi e ascuns un talent, atunci sa innebunesc ce bine e ascuns al unora :))) ...
X-klus, artist si bun prieten , face partea din acea categorie de oameni pentru care talentul se hraneste cu munca .se spune ca munca e bratara de aur ,dar ce folos ca n-o poti amaneta atunci cand ramai fara bani...Activand in industria comerciala a hip-hop-ului din Romania , X-klus aduce un zambet si totodata un semn de intrebare in okii ascultatorului. De la negative simple la cele complexe, de la versuri copilaresti la idei de viatza, el isi urmeaza drumul bine ales spre succes.
Un om cu idealuri, un om ce detzine keya viselor greu de realizat

Anonim spunea...

VREAU LA GEAM....suna bine....am sa fiu acolo sigur.ce mai conteaza cine vine sa canta atat timp cat acolo o sa fie party.sunt curios ce club o sa fie deacord.Asa ceva am vazut numai in cluburile mari din afara.M-as bucura sa vad ca si in Iasi se intampla asa ceva.Am sa fiu acolo.Cat despre Mr. mc X-KluS tare tipul..am fost la 2 sau 3 concerte.era diferit de toti care erau pe scena.Chiar imi venea sa rad ca era singurul care nu era inconjurat de fete, doar o tigara si cateva sticle de bere...Unde naiba fugea dupa ce canta? nu stiu!dar lasa cateva admiroatoare pe acolo:).Frate, succes, toate cele bune..sper ca ceea ce faci sa nu fie in zadar.