august 27, 2008

Open mind 1 *

Deoarece am fost inteles gresit in articolul Open mind 1 am sters toata porcaria aia.Fiecare e gata sa atace o parere.Treaba e ca nu era parerea mea personala, de asta se numea si Open mind 1.Totul a inceput dintr-o cautare pe google la cuvantul femeie.Si din intamplare am deschis cateva asite-uri in care genul feminin era denigrat.Ce a fost postat nu a fost parerea mea personala.Eu cred ca femeia joaca un rol important in viata sociala si nu numai.Sunt femei care sunt de apreciat si femei care nu.Pana la urma si ele sunt oameni.Si comentariile lipsite de bun simt(pentru cei care indraznesc- si chiar nu au pic de minte in chestia aia care sta pe umeri) puteti sa luati o pauza de masturbare sau sa continuati sa traiti in continuare in anonimatul de care nu duceti lipsa.Din bun simt nu pot lasa comenturile pe blog.Trebuia doar sa iti expui o parere.Se pare ca unii nu sunt in stare sa dezvolte o discutie.Pacat de voi.

Revin: Femeia e cel mai frumos lucru care i se poate intampla unui barbat!

Un comentariu:

Anonim spunea...

corect...dar si barbatul (potrivit) poate fi unul dintre cele mai frumoase lucruri din viata unei femei...