decembrie 09, 2009

8 decembrie,cum a fost?


Toata lumea a zis ca e lansare.Eu am zis ca nu.A fost doar un simplu concert in cadrul caruia am impartit cateva cd-uri, material facut doar pentru balul cu pricina.A fost binisor, zic eu, ... lumea a reactionat, organizatorii cica au fost multumiti si ca sa trag o linie am fost si eu 10% multumit de mine avand in vedere ca eram frant de oboseala.La urmatorul o sa stiu ce am de facut.Tin sa declar ca Pro Test, Grasu si Blondu de la Quasar au fost impecabili si m-au sustinut mereu si datorita lor am ramas in picioare.Mersi mult si lui Dublu Ve ca a deschis concertul.Imi pare rau ca nu a iesit cum a vrut el, insa stiu sigur ca are mult talent si poate si are cu ce dovedi.Oricum hip hop-ul iesean e viu prin el.Bravo.Ne auzim.Cd-ul 5 e la download gratis pe net.Astept si parerile voastre. lucian_xklus@yahoo.com

4 comentarii:

Anonim spunea...

bun.dar se putea si mai bine.aratai cam ciudat aseara.se vede ca nu ai mai cantat de mult.

Mihaela spunea...

vreau si eu un album....

Daniel - Timisoara spunea...

Cel mai tare rapper iesean pe care l-am vazut pe scena.Super.Mult succes in continuare.

ProTest spunea...

BIS

http://bogdone.mine.nu/dublin-8-decembrie