aprilie 26, 2009

Unplugged in Dublin Pub

Trecu' ceva vreme de cand nu am mai organizat nimic in Iasi si trecu' ceva vreme de cand nu am mai urcat pe scena.Insa, se pare, ca un nou proiect ia viata usor, usor, ... .Dupa cum unii stiu in fiecare marti in Dublin Pub e seara de chitara cu Dom' Profesor Petran.Are diferiti invitati si treaba merge bine.Lumea vine.Se bea bere si se asculta muzica buna.Bun... .Asa ca in una din aceste marti (inca nu stiu), vreau sa incerc un nou proiect.Se numeste UNPLUGEED.Ce o sa fie diferit e ca totul o sa fie RAP.Piese vechi si noi cu X-KluS si invitatii: Profu' Petran (Edelvais), Profu' Manu (Bucovina), cineva la tobe, inca nu am stabilit, un D.J., UN Cor, d-soara Cristina (SoundCheck) si o alta domnisoara(-).Ei bine si un invitat sau 2.Tre' sa vorbesc cu prietenul meu de la trupa de stand-up comedy Culmea si o surpriza:D.Ca background, ce tine de lumini ma ocup tot eu (doar sunt tehnician de lumini:) ) si.... a... da... vor fi proiectii.Poi... atat pot spune pana acum, insa stiu sigur ca va fi ceva foarte diferit in Iasi.Daca aveti ceva de spus este blog si astept acolo comenturi si alte ce vreti voi.Afisul in mare cred ca o sa fie asta de sus cu mici modificari.

2 comentarii:

Catalina spunea...

Abia astept...:D:D:D!!!

Cristy spunea...

Bravo man sa mai fie si ceva nou prin iasu asta ca e cam varza....bravo Aici Cristy de la Clubul de jazz stii tu Lucian:P